Prekært problem

Posted by on oktober 4, 2015 in Mad og helse | 0 comments

Prekært problem

Jeg har et stort problem, som jeg er rigtigt ked af. Og det er ganske svært for mig at tale med nogen om det, fordi jeg er så flov. Jeg er 35 år gammel og i ganske god form. Mit problem kort fortalt.

Det seneste halve år har jeg, når jeg har nyst stærkt, oplevet, at der kommer urin ud. Det er meget pinligt, og jeg er så bange for, at nogen skal se det. Jeg føler mig ulækker, og jeg er begyndt at klæde mig efter det endda.

Desuden, hvis jeg griner meget, oplever jeg det samme problem med urin. Det er nærmest ved at overskygge min glæde, og jeg er meget flov over det. Jeg har hørt, at det sker for kvinder, der er meget ældre end mig, og jeg forstår ikke, hvorfor det her sker for mig. Jeg har endda ikke født, og jeg har hørt, at det kan være et problem i forbindelse med slappe skedemuskler efter en graviditet.

Jeg er derfor begyndt at researche det her problem online. Det er tilsyneladende ganske almindeligt, og der er heldigvis en del gode råd at hente. Der findes endda et program online, hvor du får daglige øvelser, så det skal jeg helt klart prøve. Der er også et hav af øvelser, man kan lave.

Desuden læste jeg om de her bækkenbundskugler, som du kan træne din bækkenbund med. Tilsyneladende er dem fra Je Joue Ami kåret som testvinder. De kommer endda som et sæt af 3 kugler, hvor du kan gå op i træningsintensitet. Jeg har hørt, at man skal passe på med, hvilket materiale de er lavet af, da de kommer op i en slimhinde, men jeg kan se, at disse fra Je Joue Ami er 100 % allergivenlige og sikre for dig at bruge, så det må jeg helt klart prøve. Som en bonus skulle du angiveligt få bedre orgasmer, så det er da værd at tage med .

Hvad med dig? Har du oplevet dette problem? Har du nogle råd, du vil dele? Er der særlige slags sexlegetøj, du kan anbefale af den slags, der fås hos Lovejoy?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/6 (0 votes cast)
Disclaimer

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *